Pages

Mister Linky's Magical Widgets ada di page bloglist. Sila ke page bloglist untuk letak link ke blog kamu. :)


Monday

Wa bukan nak sembang la kan, 125z gua sport rim dia bukan original pun

Amacam?


Hobi saya selain dari melepak adalah menulis blog. er... Ok, menaiplah. Selain daripada saya, ada yang menulis blog untuk cari makan.

Saya menaip blog secara runcit-runcit sahaja. Ada benda nak cerita, saya cerita. Disebabkan ini adalah salah satu hobi, makanya saya menaip dengan tidak ada tekanan langsung. Sama macam melepak dan sub-subnya, iaitu hobi juga. Apa gila melepak nak ada tekanan.

Tadi saya sedang berpoker. Untuk pengetahuan, poker adalah suatu permainan yang, ah.. Malas la nak cerita, try main sendiri, mesti rasa macam celaka.

Berbalik kepada cerita asal, sedang saya bermain poker, notification menyala nombor 1 kaler merah. Saya buka, dan sila rujuk printscreen di atas.

Amacam? hehe. Terima kasih pada yang sudi dan suka membaca rakaman hari-hari saya dalam bentuk kata-kata. Terima kasih.


p/s : bai, lu jangan jeles pulak. Kikiki

No comments: