Pages

Mister Linky's Magical Widgets ada di page bloglist. Sila ke page bloglist untuk letak link ke blog kamu. :)


Monday

Dah dia belanja, gua apadahal

Berapa orang kawan dengan saya melepak di tempat rekriasi tepi sungai Pahang.

Melepak adalah satu aktiviti yang boleh jadi dua, bagus dan tidak bagus.

Dalam melepak itu, ada pula beberapa sub aktiviti, cuma sedar atau tak sahaja. Beberapa sub-lepak yang saya suka buat ialah tengok lurah tetek, tengok alur jubor, tengok tangan merayap, tengok makwe lentok kepala atas bahu pakwe, gelakkan budak kecik jatuh masa berlari, kutuk makwe cun pakwe muka pecah, usha sport rim ar80 dekat RXZ Catalyzer, dan usha caver set 125z original ke tidak. Antaranya lah, kalau nak diikutkan banyak lagi sebenarnya.

Sedang kami melepak, dua orang makwe lalu. Masing-masing senyap. Saya tak pandang makwe, tapi saya pandang kepala kawa-kawan. Perh, berpusing macam burung hantu. Saya menanti ulasan mereka.

Kawan A - Perh, bumper jentu.
Kawan B - tu eksiden la tu, bumper kena langgar mat rempit, tu yang bumper jatuh.
Kawan C -Taik aok jentu, tu bamper datsun lama tu.
Saya - er.... gaye gampang wokme ni sume yak.

bumper jentu

No comments: